Страницы

ՀՀ ԿԳՆ ԳՅՈՒՄՐՈՒ No 3 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ ՊՈԱԿ-ի ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ԿԱՅՔ: Մեր հասցեն՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆ. ք. ԳՅՈՒՄՐԻ. փող. ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ 85: Հեռ. +374/312/5.18.63.:   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  

13.12.2015

ՍՈՖՅԱ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ. Պարն իմ հոգում

4 տարեկան էի երբ առաջին անգամ ծնողներիս հետ հաճախեցի պարի դպրոց: - Մեր զրույցի ժամանակ ասաց Սոֆյան ու շարունակեց. -Հիշում եմ. Վանուշ Խանամիրյանին նվիրված երեկո էր Գյումրու Վարդան Աճեմյանի անվան թատերասրահում, բեմ բարձրացա ու շատերն հավանեցին... ծափահարեցին ու ես հասկացա, որ ստացվեց իմ մոտ ու ես պարտավոր եմ շարունակելու...
7 տարեկան էի երբ դարձա «ՎԱՆՈՒՇ ԽԱՆԱՄԻՐՅԱՆԻ անվան ՊԱՐԻ ՄԻՈՒԹՅԱՆ» անդամ:
Վրաստանի մայրաքաղաք Թբիլիսիում մասնակցել եմ ՊԱՐԻ ՓԱՌԱՏՈՆԻ եւ գրավել ԱՌԱՋԻՆ հորիզոնականը:
Մասնակցել եմ տարբեր մրցաշարերի ու մշտապես ունեցել եմ իմ  վարքանիշը...
2010-2015 թթ. Հարեւան՝ Վրաստանում մշտապես մասնակցել եմ պարահին միջոցառումների:
Այս պահին հաճախում եմ Հռիփսիմե Աբաջյանի եւ Տիգրան
Նորատյանի «ՄԱՐԱՆԱԹԱ» պարի խմբակ:

Կուզենայի, որ հասակակիցներս ունենային որոշակի հետաքրքրություններ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՐԺԵՔՆԵՐԻ հանդեպ դրսեւորելով գիտակցական զգացողություններ... 





















Комментариев нет:

Отправить комментарий

ԷՋԵՐ

Blogger Widgets