Страницы

ՀՀ ԿԳՆ ԳՅՈՒՄՐՈՒ No 3 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ ՊՈԱԿ-ի ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ԿԱՅՔ: Մեր հասցեն՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆ. ք. ԳՅՈՒՄՐԻ. փող. ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ 85: Հեռ. +374/312/5.18.63.:   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  

20.09.2017

ՁՈՆ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ

ՁՈՆ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ (նվիրում եմ անկախության 26-րդ տարեդարձին) Անկախությունը բառեր չէ միայն Անկախությունը սերն է ամենքի ազգին, հայության, Անկախությունը հուր է եւ երկաթ, Պայքար է հավերժ եւ ապրելու կոչ։ Անկախությունը արյուն է թափված նվիրյալների, Ովքեր կռվեցին հանուն մեր հողի, Նրանք կերտողն էին այս հայրենիքի, Համայն հայության ճանապարհ հարթող ազգի նվիրյալ, Բայց նրանք ընկան, որ հավերժ ապրեն… Հողը հայրենի թող նեցուկ լինի Իսկ հոգիները դեպի տիեզերք… 18.սեպ.2017. Ա. Ոսկանյան

1 комментарий:

  1. Ողջույն, բոլորին, ես Ադրիկ Վադիմն եմ, ով ապրում է Կուրգան քաղաքում, ուզում եմ ձեզ հետ միասին կիսել այստեղ, թե ինչպես է պարոն Բենջամինն ինձ օգնում 15000.000.00 ռուբլի վարկ ստանալու համար, որպեսզի սկսեմ իմ սննդի ըմպելիքների առաքումը `այն բանից հետո, երբ ես աշխատել եմ մի քանի հյուրանոցներ այստեղ, Կուրգանում, պարզապես ապրուստ վաստակելու, բայց դժբախտ եմ, ես դեռ դժվարանում էի վարձավճար վճարել, բայց շնորհակալ եմ Աստծուն, որ այժմ ես ինքս եմ աշխատում, երբ իմ խնամքի մեջ աշխատում են 5 աշխատողներ: Եթե դուք փնտրում եք ֆինանսական ազատություն, ես խորհուրդ կտամ ձեզ դիմել պարոն Բենջամինին հետևյալ էլ. Փոստով և ինչ հավելվածի համարը: Lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить

ԷՋԵՐ

Blogger Widgets