Страницы

ՀՀ ԿԳՆ ԳՅՈՒՄՐՈՒ No 3 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ ՊՈԱԿ-ի ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ԿԱՅՔ: Մեր հասցեն՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆ. ք. ԳՅՈՒՄՐԻ. փող. ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ 85: Հեռ. +374/312/5.18.63.:   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  

04.11.2014

X-Factor եզրափակիչ գալա համերգ

Ես՝ Վահե Մարգարյանս, ծնվել եմ 1997թ.-ի սեպտեմբերի 16-ին Շիրակի մարզի Գյումրի քաղաքում:
Հայրս ծնունդով Գյումրիից է, մայրս՝ Վանաձորից: 
Ու հավանական է, որ ուրախ բնավորությունն ու հումորի զգացումը Շիրակից եմ ժառանգել,
իսկ պարզությունն ու անկեղծությոնը՝ Լոռուց...
Այժմ սովորում եմ Գյումրիի թիվ 3 ավագ դպրոցի 12-րդ դասարանում: 
Ավարտել եմ Գյումրիի թիվ 3 երաժշտական դպրոցի դաշնամուրի բաժինը: 
Գուցե մեծ ցանկության դեպքում դառնայի դաշնակահար, սակայն իմ տարերքը երգն էր:
2013թ.-ին մասնակցել եմ "Զվարթնոց" մրցույթ-փառատոնին և արժանացել 1-ին կարգի մրցանակի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ԷՋԵՐ

Blogger Widgets