2013-2014 ուստարվա սեպտեմբերի 3-ին դպրոցի տնօրեն Գ. Ալեքսանյանի կողմից հրավիրվեց սովորողների առաջին ընդհանուր ժողով, որին մասնակցեցին աշակերտներ, դասղեկներ և առաջարկվեց հաստատությունում ձևավորել աշակերտական ինքնավարության գործադիր մարմին, հաստատվեց աշակերտական խորհրդի թվակազմը /յուրաքանչյուր դասարանից երկու աշակերտ, ընդամենը՝ 30 աշակերտ/, աշակերտական խորհրդի ձևավորման աշխատանքները համակարգող
ընտրական հանձնախումբ /յուրաքանչյուր դասարանից մեկ աշակերտ/ ընդամենը 15 աշակերտ: Դասղեկների հետ համագործակցության արդյունքում VII-XII-րդ դասարաններում ստեղծվել են դասարանական աշակերտական խորհուրդներ և ձևավորվել են աշխատանքային հանձնախմբեր (ուսումնադաստիարակչական, կարգապահական, իրավապաշտպան, սոցիալական, մշակութային, տեղեկատվական, ռազմամարզական, առողջապահական): Մասնակցել ենք արտադպրոցական խմբակներ և այլ մշակութային հաստատություններ հաճախող, շնորհալի, հատուկ կարգավիճակ ունեցող, սոցիալապես անապահով և ծնողազուրկ աշակերտների հաշվառմանը :
ընտրական հանձնախումբ /յուրաքանչյուր դասարանից մեկ աշակերտ/ ընդամենը 15 աշակերտ: Դասղեկների հետ համագործակցության արդյունքում VII-XII-րդ դասարաններում ստեղծվել են դասարանական աշակերտական խորհուրդներ և ձևավորվել են աշխատանքային հանձնախմբեր (ուսումնադաստիարակչական, կարգապահական, իրավապաշտպան, սոցիալական, մշակութային, տեղեկատվական, ռազմամարզական, առողջապահական): Մասնակցել ենք արտադպրոցական խմբակներ և այլ մշակութային հաստատություններ հաճախող, շնորհալի, հատուկ կարգավիճակ ունեցող, սոցիալապես անապահով և ծնողազուրկ աշակերտների հաշվառմանը :
Սեպտեմբերի 26-ին տեղի ունեցավ աշակերտական խորհրդի առաջին նիստը՝ հաստատության ներքին կարգապահական կանոնների կատարման և հաստատությունում սովորողների կարգապահության բարելավման մասին: Սկսած հոկտեմբերի 1-ից, սովորողների կարգապահության բարձրացման նպատակով, դպրոցի բուֆետում և միջանցքներում համապատասխան գրաֆիկով աշակերտական խորհրդի կողմից կատարվել է աշակերտական հերթապահություն:
Ձևավորվել են ակումբներ՝ գրքասերների, գիտակների, առողջապահական. աշակերտական խորհուրդը փորձել է աշակերտներին ներգրավել այս ակումբներում՝ իրենց առօրյան առավել հետաքրքիր դարձնելու նպատակով:
Սեպտեմբերի 20-ին ՀՀ Անկախության 22 ամյակի կապակցությամբ «Գյումրու Nօ 3 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ դպրոցի աշակերտական խորհրդի անդամները և VII-X-րդ դասարանների աշակերտների մի խումբ այցելեցին Արցախյան ազատամարտի թանգարան՝ ծանոթանալու թանգարանի պատմությանը: Կազմակերպվեց Անկախության 22 ամյակին նվիրված «Նոր հայրենիք, հզոր հայրենիք» խորագրով նկարչական, ձեռքի աշխատանքների, պատանի ստեղծագործողների մրցույթ և ցուցահանդես, որին մասնակցած աշակերտները դպրոցի տնօրինության կողմից խրախուսվեցին գովեստագրերով:
Հոկտեմբերի 28-ին տեղի ունեցած աշակերտական խորհրդի երրորդ նիստին աշակերտական խորհուրդն հայտնեց իր կարծիքը պարզ ընթացակարգով ատեստավորվող ուսուցիչների վերաբերյալ Հրանուշ Պատվականի Խաչատրյան, Սուսաննա Մուրադի Գևորգյան, Մարինե Անտոնի Եղիազարյան, Նորիկ Մակարի Սարգսյան, Ալիսա Աշոտի Պողոսյան:
Մասնակցել ենք «Ծխելու դեմ կանխարգելիչ միջոցառումներում հասարակության առավել լայն շերտերի ընդգրկում» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված «Ծխելու դեմ լավագույն հակագովազդ» պաստառների մրցույթին՝ ներկայացնելով ծխելու վնասակար ազդեցությունը մարդու օրգանիզմի վրա պաստառները:
Համագործակցել ենք Հայկական Կարիտաս ԲՀԿ-ի հետ, որը «Տնային խնամք միայնակ ծերերին» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպել էր տարեցների խնդիրներին նվիրված միջոցառումների շարք, որը կրում էր «Միայնակ չթողնենք մեր մեծերին» խորագիրը:
Համայնքին օժանդակող «Միայնակ չթողնենք մեր մեծերին» ծրագրի շրջանակներում աշակերտական, ծնողական և մանկավարժական խորհրուրդների որոշումով նոյեմբերի 29-ին կազմակերպվեց «ՀԱՅԱՍՏԱՆ» ՀԱՄԱՀԱՅԿԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ և «Միայնակ չթողնենք մեր մեծերին» դրամահավաք-միջոցառումը, որի ընթացքում դպրոցի աշակերտական և ուսուցչական հանրույթի կողմից կատարվեց նվիրատվություն:
«ՀԱՅԱՍՏԱՆ» ՀԱՄԱՀԱՅԿԱՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻՆ փոխանցվեց 25000դրամ /քսանհինգ հազար/, իսկ «Միայնակ չթողնենք մեր մեծերին» ծրագրին՝ 9000 /ինը հազար/ դրամ:
Դեկտեմբերի 11-ին դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ՝ Մ. Մսրյանի ուղեկցությամբ այցելեցինք «Արաքս» կենտրոն ԲՀԿ հանդիպելու տարեցների հետ, որի ժամանակ էլ աշակերտներս տարեցներին հանձնեցինք մուծման անդորագրերը և գնված նվերները:
Նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին աշակերտական խորհուրդը դասարանական աշակերտական խորհուրդների միջոցով ձևավորեց գիտակների դասարանական թիմեր և ինտելեկտուալ խմբակի ղեկավար Հերմինե Սիմոնյանի ղեկավարությամբ դպրոցում անցկացվեց «Ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ» ինտելեկտուալ խաղը: Եզրափակիչ ամանորյա խաղը տեղի ունեցավ Ամանորի նախաշեմին դեկտեմբերի 21-ին, որին մասնակցեցին X-XII-րդ դասարանների թիմերը:
Զորամասում նրանք ծանոթացան զինվորների առօրյային: Ծանոթացան նաև որոշ զինտեխնիկաների և զինատեսակների հետ, ինչպես նաև հնարավորություն ունեցան քանդել - հավաքել AK-74 տեսակի ավտոմատ: Աշակերտների ոգևորությունը խոսում էր այն մասին, որ բանակ հասարակություն կապի ամրապնդման համար նման միջոցառումների կազմակերպումը անհրաժեշտ է:
Հաշվի առնելով այն փաստը, որ ժամանակակից հասարակությունում ժողովրդավարության զարգացումն անհնար է առանց հանդուրժող անհատի և հանդուրժող հասարակության, «Գյումրու Nօ 3 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհուրդը հունվարի 31-ին կազմակերպեց բանավեճ «Հանդուրժողականություն» թեմայով: Բանավեճին մասնակցում էին նաև դասղեկներ, ուսուցիչներ: Հանդուրժողականությունը դիտարկվեց ուսուցիչ-աշակերտ, աշակերտ-աշակերտ փոխհարաբերության տեսանկյունից:
Ապրիլի 17-ին «Գյումրու Nօ 3 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ-ում տեղի ունեցավ «Գյումրու աշակերտական խորհուրդների միավորում» կազմակերպության կողմից առաջարկված ծառատունկը: Տնկիները տրամադրել էր «Գյումրու աշակերտական խորհուրդների միավորում» կազմակերպությունը: Ծառատունկին մասնակցեցին աշակերտական խորհրդի անդամները, որոնք դպրոցի բակում նախապես մաքրեցին տարածքը, այնուհետև տնկեցին տնկիները:
Ապրիլի 19-ին «Գյումրու Nօ 3 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ-ում տեղի ունեցավ համադպրոցական շաբաթօրյակ, որին մասնակցեցին թե՛ աշակերտներ, թե՛ ուսուցիչներ: Մաքրվեց դպրոցի բակն ու դպրոցական շենքի հարակից տարածքները: Կազմակերպվեց նաև ծառատունկ, որին աշակերտները մասնակցեցին մեծ ոգևորությամբ՝ գիտակցելով, որ ծառերն ունեն կենսական նշանակություն մարդկանց համար:
«Գյումրու Nօ 3 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց ուխտագնացություն դեպի Հեր-հեր /Ջարդի/ ձոր՝ ի հիշատակ 1915 թվականի եղեռնի զոհերի նահատակության: Աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությանը միացան նաև դպրոցի այլ աշակերտներ, որոնք դպրոցի տնօրեն՝ Գ. Ալեքսանյանի, ՄԿԳԱՏ՝ Կ. Դարբինյանի, դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ՝ Մ. Մսրյանի, զինղեկ՝ Կ. Ղազարյանի, ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ՝ Ն. Սարգսյանի և Մ. Մանուկյանի, Ա. Նախշքարյանի ուղեկցությամբ 2014 թվականի ապրիլի 24-ին այցելեցին Հեր-հերի ձոր, ծաղիկներ դնելով եղեռնի զոհերի հիշատակին նվիրված հուշարձանին:
Համաձայն 2014թ. ապրիլի 9-ին կայացած «Գյումրու Nօ 3 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհրդի նիստի որոշման մայիսի 8-ին կազմակերպվեց քեսաբահայությանն ուղղված «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամին նվիրատվություն /27000 քսանյոթ հազար դրամ/:
Հաստատության ուսումնադաստիարակչական աշխատանքային ծրագրով սահմանված «Հաղթանակների մայիս» խորագրով համադպրոցական միջոցառումների շրջանակում 2014թ. մայիսի 9-ին այցելեցինք «Մայր Հայաստան» հուշահամալիր հարգանքի տուրքը տալու 1941-1945թթ. Հայրենական մեծ պատերազմին հերոսաբար զոհված հիշատակին նաև Վարդանանց հրապարակում դիտեցինք շքերթ-զորահանդեսը:
Այս ուսումնական տարում աշակերտական խորհուրդը բավականին լավ է աշխատել կազմակերպելով և մասնակցելով բազմաբնույթ միջոցառումների: Բոլոր միջոցառումներն էլ նպատակային էին՝ ուղղված աշակերտների ինքնադրսևորմանը, նրանց իրավունքների ու պարտականությունների գիտակցմանը, համակողմանիորեն զարգացած, հայրենասիրության, պետականության և մարդասիրության ոգով դաստիարակված անձի ձևավորմանը, հոգևոր և մտավոր ներուժի ամրապնդմանը, ազգային համամարդկային արժեքների պահպանմանը, աշակերտների վարքի և վարվելակերպի ձևավորմանը, աշակերտ-ուսուցիչ, աշակերտ-ծնող, աշակերտ-համայնք, դպրոց-համայնք հարաբերությունների ամրապնդմանը ինչպես նաև աշակերտների մոտ մարդասիրական աշխարհայացքի ձևավորմանը՝ տարեցներին, թույլերին, հիվանդներին անհրաժեշտ օգնություն ցուցաբերելուն:
Աշակերտական խորհրդի նախագահ՝ / Հ. Հովհաննիսյան /
Комментариев нет:
Отправить комментарий