Страницы

ՀՀ ԿԳՆ ԳՅՈՒՄՐՈՒ No 3 ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑ ՊՈԱԿ-ի ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՆ ԿԱՅՔ: Մեր հասցեն՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆ. ք. ԳՅՈՒՄՐԻ. փող. ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ 85: Հեռ. +374/312/5.18.63.:   «Բոլորն ուզում են իրենց երեխաներին թողնել լավ աշխարհ, իսկ ես աշխարհին ուզում եմ թողնել լավ երեխաներ» ԿԱՐԼՈՍ ՍԼԻՄ ԷԼՈՒ  

13.03.2013

ՍԵԲԱՍՏԱՑԻՆ հյուր ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻՆ

2012թ. նոյեմբերի 17-ին Գյումրու Nօ 3 ավագ դպրոց ՊՈԱԿ-ում «Սեբաստացու օրեր կրթահամալիրում» եռօրյա միջոցառումների շրջանակում տեղի ունեցավ հանդիպում մայրաքաղաքի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի գեղարվեստի ավագ դպրոցի մի խումբ աշակերտների և ուսուցիչների հետ: Հանդիպման ընթացքում հնչեցին երկու դպրոցների հիմները, աշակերտներն ու ուսուցիչները փոխադարձաբար ծանոթացան դպրոցների կայքերին, ներկայացրեցին գեղարվեստական համարներ՝ Կոմիտասի երգերից և ազգային պարերի շարան: Դպրոցի բուֆետում անցկացվեց հարիսայածես, բոլորը միասին վայելեցին ազգային ճաշատեսակը՝ հարիսան, իսկ վերջում խաղացին գիտակների խաղ: Թումանյանի անվան դպրոցում հիմքը դրվեց երկու դպրոցների բարեկամությանը: 
------------------------------------------------------- 
Բարեվ ձեզ ես Ենոքն եմ, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրից ողջունում եմ բոլորիտ: ՈՒզում եմ իմ տպավորություններով կիսվեմ ձեր հետ տպավորությունները շատ լավնեն, մենք ձեզնից հեռացանք մեծ կարոտով, ստացանք ջերմ վերաբերմունք, ձեռք բերեցինք լավ ընկերնեը, որոնց հետ իդեպ երեկոյան տեսսնվեցինք ավելի մոտիկից շփվեցինք անցկացրեցինք հրաշալի ժամամակ: Մեր նոր բայց արդեն թանկ դարձած ընկերները եկան մեզ ճանապարհեցին կայարան որտեղ բաժանվեցինք իրարից նորից տեսնելու ակնկալիքով: Մենք բոլորս ձեզ շատ ենք սիրում, անհամբեր սպասում ենք ձեզ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ԷՋԵՐ

Blogger Widgets